
На базі запорізького педагогічного коледжу відбувся чотириденний тренінг «Основи педагогічної практики М. Монтессорі», в якому взяли участь вчителі початкових класів НВК «Основа» Картуесова Т.М., Сіріньок І.М., Налбат Т.В., Макаренко І.В.
Система М. Монтессорі створює реальні можливості для реалізації інтегрованої (інклюзивної) освіти, тому що вона зумовлює відповідний рівень розвитку дитини. Дана система набуває важливого значення не тільки для організації особистісно-зорієнтованої педагогічної моделі, але й забезпечує ефективність корекційних впливів. Це дає можливість формувати у дітей з особливостями психофізичного розвитку соціальну компетентність.
Згідно з ЮНЕСКО метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища, в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними. |